مجله اینترنتی

ساخت وبلاگ

جانشین سابق رئیس موساد با اشاره به اینکه اسرائیل در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس دوستان و همپیمانان زیادی دارد، تاکید کرد که روابط با شخصیت‌های سعودی از دهه ۶۰ شروع شده است.

خبرگزاری تسنیم: جانشین سابق رئیس موساد با اشاره به اینکه اسرائیل در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس دوستان و همپیمانان زیادی دارد، تاکید کرد که روابط با شخصیت‌های سعودی از دهه ۶۰ شروع شده است.

به گزارش پایگاه روزنامه اینترنتی رأی الیوم، «مناحیم ناحیک نفوت» جانشین سابق رئیس موساد، رئیس شعبه «تفیل» (روابط غیر رسمی با کشورهای عربی و خارجی که روابط رسمی با اسرائیل ندارند)، در مورد روابط اسرائیل با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس گفت: این روابط مربوط به چندین دهه گذشته است.

نفوت که این سخنان را در مصاحبه با شبکه دوم رژیم صهیونیستی مطرح کرد، با اشاره به موضع ریاض در قبال اسرائیل، گفت: اسرائیل در عربستان دوستان و شرکای زیادی دارد و آنها به ما به عنوان یک دشمن نگاه نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال 1959 به شعبه تفیل موساد پیوسته است، افزود: ورود به این شعبه به من این امکان را داد تا به تعداد زیادی از کشورهای عربی به ویژه در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس وارد شوم و در این کشورها تعداد زیادی دوست و شریک پیدا کنم.

نفوت در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا سعودی‌ها دشمن اسرائیل هستند یا خیر، تاکید کرد: آنها دوستان ما هستند و روابطه با ما را به خوبی ارزیابی می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: تصور موجود در بین ما این است که کشورهای عربی قصد دارند تا اسرائیل را نابود کنند، در حالی که این تصور نادرست است و امروز وجود ندارد.

مجله اینترنتی ...
ما را در سایت مجله اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان bartarinn بازدید : 84 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 23:18

خبرگزاری ایلنا: یک نماینده مجلس نهم گفت: منشاء و شاه کلید بسیاری از مفاسد اقتصادی از اختلاس ۳ هزار میلیاردی تا دکل‌های گمشده و همین پرونده بابک زنجانی، نقش همین افراد است.

سیدحسین دهدشتی در گفت‌وگویی با اشاره به روشن‌شدن نتیجه فرجام‌خواهی بابک زنجانی تا پایان فروردین‌ماه ۹۵ اظهار داشت: به نظر می‌رسد سیستم قضایی قصد دارد متخلفان پشت‌پرده این پرونده را شناسایی و محاکمه کند که تا این لحظه نیز برخی از این افراد شناسایی شده‌اند، اما دلیل این‌که چرا این افراد تا این لحظه بازخواست نشده‌اند یا خبری درخصوص روند پیگیری قضایی آن‌ها منعکس نشده‌ است، مشخص نیست که این مسئله نگران‌کننده است. مردم و نمایندگان مجلس انتظار دارند برخوردی جامع و کامل با پرونده زنجانی صورت بگیرد و صدور حکم اعدام شخص زنجانی تنها بخشی وظیفه دادگاه است و قطعاً باید با متخلفان اصلی این پرونده برخورد شود.

عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس با تاکید بر این‌که تا آخرین روز کاری خود به عنوان نماینده مجلس این پرونده را پیگیری خواهد کرد، گفت: طبیعتاً مجلس آینده باید درخصوص این پرونده حساس باشد و درصورتی که رسیدگی به این پرونده در ماه‌های پیش‌رو به اتمام نرسد، نمایندگان مجلس دهم موظفند این موضوع را پیگیری کنند.

او گفت: قطعاً در میان نمایندگان مجلس دهم، کسانی هستند که اجازه نمی‌دهند در روند رسیدگی به پرونده زنجانی خدشه‌ای ایجاد شود و ما به مجلس دهم امیدواریم.

دهدشتی با اشاره به مخالفت دستگاه قضایی درخصوص دیدار نمایندگان با زنجانی، اعلام کرد: انتظار داشتیم، دادگاه از ما دعوت می‌کرد و مجلس را بیشتر در جریان روند دادگاه قرار می‌داد. چراکه اگر هر نهادی بدون تعامل با دیگر دستگاه‌ها کار خود را پیش ببرد، نگران‌کننده است و لازم است مجلس و کمیسیون انرژی به طور کامل در جریان این مسئله قرار بگیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس نهم تاکید کرد: متاسفانه هیات‌رئیسه کمیسیون انرژی آن چنان نسبت به این پرونده حساسیت ندارد و باوجود این‌که بار‌ها در کمیسیون انرژی این مسئله مورد بحث قرار گرفته و همچنین باتوجه به این‌که اساساً پرونده بابک زنجانی نخستین بار در کمیسیون انرژی مجلس مطرح شد، چندان مورد توجه هیات‌رئیسه جدید کمیسیون انرژی نیست و به ویژه پس از تغییر هیات‌رئیسه کمیسیون، با این استدلال که پرونده در اختیار قوه قضاییه قرار گرفته، این پرونده مورد بی‌توجهی قرار گرفت.

او اعلام کرد: با این حال، مجلس به عنوان یک سیستم نظارتی موظف است با دغدغه بیشتری مسائلی همچون پرونده زنجانی را دنبال کند و امیدواریم مجلس دهم و نمایندگان جدید بیش از امروز نسبت به وظیفه نظارتی مجلس حساس باشند.

دهدشتی همچنین با اشاره به نقش مسئولان دولت قبل در پرونده بابک زنجانی یادآور شد: چنانچه درجلسات دادگاه هم مطرح شد نام وزرای نفت، اقتصاد و بازرگانی دولت دهم و همچنین رئیس پیشین بانک مرکزی در این پرونده وجود دارد. ضمن اینکه برخی زیرمجموعه‌های مختلف این سه وزارتخانه نیز در وقوع این فساد اقتصادی نقش داشتند و فارغ از این مسئولان، افراد دیگری نیز در پرونده‌هایی از این دست نقش دارند که معمولاً مورد توجه قرار نمی‌گیرند و منشاء و شاه کلید بسیاری از مفاسد اقتصادی از اختلاس ۳ هزار میلیاردی تا دکل‌های گمشده و همین پرونده بابک زنجانی، نقش همین افراد است.

مجله اینترنتی ...
ما را در سایت مجله اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان bartarinn بازدید : 83 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 23:18

تهران ، چند ساعت مانده به بهار. مجله اینترنتی ...
ما را در سایت مجله اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان bartarinn بازدید : 71 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 23:18

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عامل تیراندازی در بوشهر با تلاش ماموران انتظامی یک ساعته شناسایی و دستگیر شد.

سردار حیدر عباس‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه فردی نیمه شب گذشته در بوشهر با اسحله شکاری به سمت سرنشینان یک خودرو تیراندازی کرد اظهار داشت: این فرد پس از تیراندازی متواری شد که یک ساعت پس از این حادثه ماموران انتظامی بوشهر فرد خاطی را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه سه نفر شب گذشته به کلانتری 11 بوشهر مراجعه کردند تصریح کرد: این افراد مدعی شدند که سرنشین یک دستگاه خودرو ام.وی.ام آنها را مورد تعقیب و در خیابان آتش نشانی به سمت آنها تیراندازی و صدماتی به خودرو آنها وارد کرده است.

فرمانده انتظامی بوشهر با بیان اینکه افراد مراجعه کننده به کلانتری 11 بوشهر خواستار دستگیری فرد خاطی شدند گفت: با اعلام به تمامی یگان‌های انتظامی بوشهر یکساعت پس از این حادثه متهم در خیابان فرهنگیان بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

عباس‌زاده افزود: پس از دستگیری و در بازرسی از خودرو این فرد یک قبضه سلاح 5 تیر شکاری غیرمجاز بکار رفته در تیراندازی کشف شد و متهم ضمن اعتراف به بزه تیراندازی علت آنرا اختلاف شخصی عنوان کرد.

مجله اینترنتی ...
ما را در سایت مجله اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان bartarinn بازدید : 85 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 22:03

خبرگزاری تسنیم: تلویزیون پخش سریال‌های نوروزی‌اش را از امشب، 29 اسفندماه، همزمان با شب قبل از تحویل سال آغاز می‌کند.

«بیمار استاندارد»، «زعفرانی» و «قرعه» مجموعه‌های نوروز 95 هستند که پیشتر معرفی شده‌اند و به ترتیب از شبکه یک، دو و سه سیما به روی آنتن خواهند رفت.

سریال طنز «قرعه» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی محمود اتحادی از امشب، هر شب ساعت 20و45 دقیقه از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

حمیدرضا آذرنگ، فریبا متخصص، هدایت هاشمی، نسرین نصرتی، سحر ولدیگی، پرستو گلستانی، محمدرضا علیمردانی، اشکان اشتیاق، غلامرضا نیک‌خواه و ... از بازیگران مجموعه نوروزی شبکه سوم هستند.

شبکه دو سیما هم سریال «زعفرانی» کاری از حامد محمدی را برای نوروز آماده پخش کرده است. در این مجموعه که ایرج محمدی آن را تهیه‌کنندگی کرده است، بازیگرانی چون مهدی هاشمی، مهران احمدی، ستاره اسکندری، نرگس محمدی، هادی کاظمی، حدیث میرامینی و ... ایفای نقش کرده‌اند.

«زعفرانی» هر شب ساعت 21و45 دقیقه از شبکه دوم پخش می‌شود.

همچنین سریال سعید آقاخانی با عنوان «بیمار استاندارد» در ژانر طنز هر شب ساعت 22و15 دقیقه از شیکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت. بابک حمیدیان، جواد عزتی، اصغر سمسارزاده، شیلا خداداد، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ‌شاهی، هومن حاجی‌عبدللهی، حسین محب‌اهری و ... از بازیگران این سریال هستند.

«بیمار استاندارد» به تهیه‌کنندگی مسعود ردایی تهیه شده و نگارش آن را بهرام توکلی انجام داده است.

مجله اینترنتی ...
ما را در سایت مجله اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان bartarinn بازدید : 98 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 22:03

خبرگزاری فارس: برخی منابع اروپایی خبر دادند در چند هفته گذشته بروکلین بکام، پسر دیوید بکام و ماتیلد مورینیو، دختر ژوزه مورینیو (آقای خاص) در محافل زیادی همراه با هم دیده‌ شده‌اند.

در همین باره شایعات زیادی سرزبان‌ها افتاده‌ از جمله برخی از منابع عنوان کرده‌اند فرزند 17 ساله بکام عاشق دختر مربی معروف فوتبال پرتغال شده است.

به همین علت حتی صحبت از ازدواج این دو چهره کم سن در آینده نیز مطرح شده است.

مجله اینترنتی ...
ما را در سایت مجله اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان bartarinn بازدید : 83 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 22:03

خبرگزاری تسنیم: وزیر خارجه فرانسه، حمله انتحاری به یک مرکز خرید در شهر استانبول را که منجر به کشته شدن حداقل ۵ نفر شده ، محکوم کرد.

به گزارش رویترز، ژان مارک آیرو وزیر خارجه فرانسه با انتشار بیانیه ای تاکید کرد: من به شدت این اقدام بزدلانه و نفرت انگیز را که منجر به مرگ چند نفر شده است، محکوم می کنم. پاریس در کنار آنکارا ایستاده است.

رسانه‌های ترکیه از انفجار انتحاری در خیابان استقلال استانبول، یکی از مراکز خرید این شهر، خبر دادند. تاکنون 5 نفر کشته و 36 نفر نیز زخمی شده‌اند.

این بمب‌گذاری در جاده استقلال رخ داد که یکی از مهمترین مناطق توریستی و خرید استانبول  به شمار می‌رود.

وزیر بهداشت ترکیه اعلام کرده که در این حادثه تاکنون 5 نفر کشته شده و 36 نفر نیز زخمی شده‌اند. وی در ادامه افزود 12 نفر از مجروحین تبعه خارجی هستند.

یک منبع در پلیس ترکیه اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ساعتی پس از انفجار تروریستی در خیابان استقلال شهر استانبول، یک فرد مظنون به دست داشتن در این انفجار مرگبار را بازداشت کردند.

خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام در دولت ترکیه اعلام کرد که شواهد اولیه از دست داشتن پ‌ک‌ک در این حمله حکایت می‌کند. وی با بیان اینکه هدف اصلی این حمله نیروهای امنیتی بودند،‌ گفت که فرد بمب‌گذار به دلیل ترس بمب را زودتر از موعد مقرر منفجر کرده است.

مجله اینترنتی ...
ما را در سایت مجله اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان bartarinn بازدید : 116 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 20:28

باشگاه خبرنگاران جوان: مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز از تعطیل شدن 6 رستوران بین راهی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در پی بازدید از رستوران‌های بین راهی در محور کرج -چالوس توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت گشت تعزیرات بازرسان دانشگاه علوم پزشکی از نحوه پخت و تهیه غذا بازرسی صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس 6 واحد به دلیل غیربهداشتی بودن محصولات و مواد اولیه پخت غذا برابر دستور پلیس اماکن تعطیل شدند.

مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز در پایان عنوان کرد: کالا جهت آزمایشات اولیه به آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی منتقل شد و پرونده تخلفاتی تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه ویژه تعزیرات ارجاع شد.

مجله اینترنتی ...
ما را در سایت مجله اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان bartarinn بازدید : 78 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 20:28

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: از روز یکشنبه (اول فروردین ماه) سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و سبب ابرناکی، بارش باران و برف و وزش باد در شمالغرب، غرب، سواحل غربی خزر و دامنه‌های البرز غربی خواهد شد.

پایگاه خبری انتخاب: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: از روز یکشنبه (اول فروردین ماه) سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و سبب ابرناکی، بارش باران و برف و وزش باد در شمالغرب، غرب، سواحل غربی خزر و دامنه‌های البرز غربی خواهد شد.

احد وظیفه اظهارکرد: روز دوشنبه (دوم فروردین ماه) علاوه بر این مناطق گستره فعالیت این سامانه به سواحل خزر، مرکز، جنوب غرب، جنوب، شرق و سپس شمال شرق کشورکشیده می‌شود، شدت بارش در این روز در استانهای لرستان، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال وبختیاری، شمال استانهای خوزستان، و فارس خواهد بود. این سامانه تا اواسط هفته در کشور فعال است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهارکرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی امروز (29 اسفندماه)، بارش خفیف و پراکنده در شمال شرق کشور رخ می‌دهد همچنین به سبب وزش باد شدید جنوبی، دما در استانهای واقع در سواحل دریای خزر و استان اردبیل افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد یافت.

وی در ادامه گفت: طی امروز در مناطقی از شرق، جنوب استانهای تهران، البرز، سمنان، قم و شمال اصفهان، در بعضی ساعات وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین دریای عمان، بخش‌های شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه‌ روز یکشنبه و اوایل دوشنبه دریای خزر مواج پیش بینی می‌شود، اظهارکرد: روز یکشنبه وزش باد شدید و تشکیل توده گرد و خاک روی کشور عراق، به تدریج سبب پدیده گردوغبار در استانهای واقع در غرب و جنوب غرب و برخی نقاط شمال غرب کشور و کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد که این شرایط روز دوشنبه در جنوب غرب کشور تداوم خواهد داشت.

وظیفه در پایان درباره وضعیت هوای استان تهران گفت: هوای این استان یکشنبه (اول فروردین ماه) کمی ابری بتدریج نیمه ابری در اواخروقت همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای این روز 17 و 8 درجه سانتیگراد خواهد بود. هوای تهران دوشنبه (دوم فروردین ماه) نیمه ابری تا ابری درپاره‌ای نقاط همراه با رگبار و رعد و برق در ارتفاعات بارش برف و وزش باد خواهد بود. بیشترین دمای این روز 15 و کمترین آن 6 درجه سانتیگراد خواهد بود.

مجله اینترنتی ...
ما را در سایت مجله اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان bartarinn بازدید : 87 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 20:28

خبرگزاری ایسنا: جان کربی سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از ایران خواست تا سیامک نمازی و پدرش، باقر نمازی را هر چه سریع‌تر آزاد کند.

بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آمریکا، کربی با بیان اینکه اتهام سیامک نمازی که از اکتبر سال 2015 (مهرماه سال جاری) در زندان به سر می‌برد هنوز روشن نیست، گفت که پدر وی نیز اواخر ماه فوریه بازداشت شده و ما به شدت نگران این دو شهروند آمریکایی هستیم.

وی مدعی شد: ما هیچ اطلاعی از اتهامات سیامک نمازی و باقر نمازی نداریم و معتقد هستیم که بازداشت آنها ناعادلانه است. ما خواهان دسترسی آن‌ها به خدمات کنسولی سفارت سوییس در تهران و آزادی هرچه فوری‌شان هستیم تا زودتر به آغوش خانواده‌شان بازگردند.

سیامک نمازی فعال اقتصادی و مدیر بخش برنامه‌ریزی‌های استراتژیک کمپانی نفتی کرسنت است. او مهرماه در تهران بازداشت شد. باقر نمازی، پدر او نیز که نماینده پیشین یونیسف (صندوق کودکان سازمان ملل) در چند کشور آفریقای بوده است، بهمن ماه بازداشت شد.

مجله اینترنتی ...
ما را در سایت مجله اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان bartarinn بازدید : 113 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 19:12

خبرآنلاین: سعید مظفری زاده می نویسد حتی غربت هم نمی تواند عید او را خراب کند.

سعید مظفری زاده داور بازنشسته ایران که در کانادا زندگی می کند، در آستانه سال جدید، دست به قلم شد.

او در یادداشتی برای سال جدید نوشت: «اين روزها همه چيز به لطف بهار خوب است.حال من، حال شما، حال روزگار و حتي همه آن چيزها...باورتان نميشود اين روزها هيچ چيز بد نيست.حتي غربت هم نميتواند حال مرا خراب كند، همانطور كه آن خيلي چيزها حال شما را...به شوخي گرفته ايم شايد اما،اين روزها، نه صدايي ترنم بر هم ميزند و نه ترانه اي سكوت سزاوارانه آسمان را اين روزها روزهايي است... اين روزها همه چيز حتي همه ان چيزهاي ديگر نيز زيباست!

 ميهماني عزيز در راه است. مگر از بهار ميهماني عزيزتر داشته ايم؟ نداشته ايم... نبوده است كه نداشته ايم!صداي پاي محبت مي ايد، صداي پاي بهار پس گوش ميسپاريم به زمين و دل مي بنديم به آسمان و چشم مي دوزيم به افق و تكيه مي دهيم بر گذر ايام تا ميهمانمان در بگشايد...نو شدن روزگارانتان فرخنده باد!»

مجله اینترنتی ...
ما را در سایت مجله اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان bartarinn بازدید : 82 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 19:12

سلفی جواد عزتی در کنار هومن حاجی عبداللهی و سعید آقاخانی را می بینید. مجله اینترنتی ...
ما را در سایت مجله اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان bartarinn بازدید : 84 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 19:12

خبرگزاری فارس: قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی گفت: یک خانم 44 ساله که جزو مصدومان حادثه انفجار روز چهارشنبه در بازار تهران بود، امروز فوت کرد.

وی افزود: این خانم که در بیمارستان سینا بستری بود، از ناحیه دست، پا و شکم دچار جراحت شدید شده بود که در نهایت صبح امروز فوت کرد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران تصریح کرد:‌پرونده فوت این خانم با عنوان قتل در دادسرای امور جنایی مفتوح شده و دستورات لازم به پزشکی قانونی برای کالبدشکافی، تعیین علت مرگ و سایر اقدامات قضایی صادر شده است.

در روز چهارشنبه در بازار تهران در یک پاساژ سه طبقه طلا انفجاری رخ داد که طی آن 39 نفر از شهروندان مصدوم شدند.

سردار ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ عصر همان روز در محل حادثه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: شواهدی وجود دارد که وجود مواد منفجره را منتفی می‌کند و علت حادثه به احتمال زیاد مواد شیمیایی خواهد بود.

همان شب سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با اشاره به اینکه احتمالاً مواد محترقه به جا مانده از مراسم چهارشنبه آخر سال باعث وقوع این حادثه شده است، گفت: یک نفر مظنون در این پرونده با دستور قضایی بازداشت شده است.

مجله اینترنتی ...
ما را در سایت مجله اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان bartarinn بازدید : 78 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 17:02

خبرگزاری فارس: وزیر خارجه اسبق ایران با رئیس جمهور سوریه دیدار کرد.

«کمال خرازی» وزیر خارجه اسبق جمهوری اسلامی ایران امروز شنبه با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه دیدار کرد.

مجله اینترنتی ...
ما را در سایت مجله اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان bartarinn بازدید : 79 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 17:02

خبرگزاری تسنیم: دبیر کل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت روز جهانی نوروز خواستار اشاعه پیام اساسی نوروز یعنی امید و تجدید حیات در سراسر جهان شد.

متن کامل پیام بان کی مون به شرح زیر است:

اینجانب با خرسندی بسیاربهترین شادباش هایم را به مناسبت نوروزی فرخنده به تمامی آنانی تقدیم دارم که این روز را در سراسر گیتی جشن می گیرند، همچنین به افراد بسیار دیگری که می توانند از این میراث فرهنگی غنی بهره مند گردند.

نوروز سنتی باستانی با مناسبت امروزی است. روح دوستی، همبستگی و احترام به محیط زیست طبیعی نوروز  قویا با ارزش های سازمان ملل متحد منطبق است.

صد ها میلیون انسانی که در سراسر جهان این سنت را گرامی می دارند، نماینده طیف گسترده تجربه انسان هستند. سنت های آنان به گونه ای غنی متنوع است به شیوه ای که   بافته ای از جلوه ها و نماد های فرهنگی را ارائه می دهد.

جشن های بیشمار نوروز در جهان ما، احترام مشترک برای تجدید حیاتی است که از اعتدال بهاری سرچشمه گرفته است. تمامی مردم می‌توانند از این حس امکان تازگی الهام گیرند.‌نوروزاز مرز های ملی، تقسیمات مذهبی و سایر تفاوت ها فراتر رفته  و جوامع را با    پیوند‌های حسن نیت متحد می‌کند.

چنین هدف مشترکی می تواند به صعود انسانیت در این لحظه در تاریخ کمک کند.

ما هم اکنون در نخستین سال از دستور کار توسعه پایدار 2030 قرار داریم که دیدگاه  ما برای زندگی با منزلت برای همه مردم است. همچنین این نخستین سال برای توافق تاریخی پاریس در باره تغییرات اقلیمی است که دارای توان بالقوه زیادی برای شروع آینده ای نوین است.

در عین حال درگیری، تبعیض و سایرنقض حقوق بشر همواره هزینه زیادی  دارند. در حالیکه باید منشا ایجاد  مشکلات را از بین برد، باید با اقدام دلسوزانه به این رنج ها پاسخ  داد. با تمرکز بر روابط خوب، نظارت زیست محیطی و صلح پایدار، نوروز مناسبتی است برای تقویت تصمیم ما جهت اینکه هیچکس در سفر ما به سوی آینده ای بهتر عقب نماند.

اجازه دهید همه مردمی که نوروز را جشن می گیرند  قادر سازیم که آن را  با شادی و با معنا جشن گیرند و اجازه دهید این پیام اساسی  نوروز یعنی  امید و تجدید حیات در سراسر جهان را اشاعه دهیم.

مجله اینترنتی ...
ما را در سایت مجله اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان bartarinn بازدید : 62 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 17:02

خبرگزاری ایسنا: دلار آمریکا در بازار امروز (شنبه) با روندی افزایشی نسبت به هفته گذشته 3468 تومان عرضه می‌شود و سکه تمام طرح جدید نیز یک میلیون و 12 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.

هر گرم طلای 18 عیار امروز 103 هزار و 390 تومان فروخته می‌شود، همچنین نیم سکه و ربع به ترتیب 536 هزار و 500 تومان و 280 هزار و 500 تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین انس جهانی به منظور تحویل فوری در بازار نیویورک 1256 دلار داد و ستد می‌شود.

در آخرین روز اسفند، یورو 3923 تومان، پوند 4967 تومان و یوآن 545 تومان عرضه می‌شود.

نوع طلا

قیمت

هر گرم طلای 18 عیار

103 هزار و 390 تومان

هر مثقال طلا

448 هزار و 300 تومان

اونس جهانی

1256 دلار

نوع سکه


سکه تمام طرح جدید

یک میلیون و 12 هزارو 500 تومان

سکه تمام طرح قدیم

یک میلیون و 11 هزار تومان

نیم سکه

536 هزار و 500 تومان

ربع سکه

280 هزار و 500 تومان

یک گرمی

191 هزار تومان

نوع ارز


دلار آمریکا

3468 تومان

یورو

3923 تومان

پوند انگلستان

4967 تومان

یوان چین

545 تومان

لیر ترکیه

1243 تومان

درهم امارات

948 تومان


مجله اینترنتی ...
ما را در سایت مجله اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان bartarinn بازدید : 79 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 15:41

قیمت سکه و طلا، نرخ ارز 1394/12/29 مجله اینترنتی ...
ما را در سایت مجله اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان bartarinn بازدید : 88 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 15:41

خبرگزاری آنا: بشیر باباجان‌زاده بعد از شکست مقابل تینالی‌یف در مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک گفت: باید از مردم عزیز ایران به خاطر این شکست عذرخواهی کنم، اما به خدا قسم کم‌فروشی نکردم.

وی ادامه داد: همه شرایط را دیدند که داوران چطور قضاوت کردند؛ در حالی که از اول مسابقه تا آخرین لحظه حمله می‌کردم، اما به حریفم اخطار نمی‌دادند.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان تصریح کرد: امیدوارم در گزینشی مرحله بعد که در مغولستان برگزار می‌شود سهمیه‌ المپیک را کسب کنم چون در مرحله بعد نفرات برتر قاره‌ها حضور ندارند و کار راحت‌تری دارم و امیدوارم با بهترین نتیجه به ایران برگردم.

بشیر باباجان‌زاده پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل نورماخان تینالی‌یف، قهرمان آسیا و بازی‌های آسیایی و نفر سوم جهان از قزاقستان با نتیجه یک بر 4 شکست خورد و شانس کسب سهمیه المپیک را از دست داد. در این رقابت‌ها تنها کشتی‌گیران فینالیست موفق به کسب سهمیه حضور در المپیک 2016 می‌شوند.

مجله اینترنتی ...
ما را در سایت مجله اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان bartarinn بازدید : 85 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 15:41

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی واتیکان اعلام کرد، پاپ در نیمه دوم ماه ژوئن به ارمنستان سفر خواهد کرد.

فدریکو لمباردی، سخنگوی واتیکان خاطرنشان کرد، تاریخ دقیق این سفر به دلیل ادامه برنامه‌ریزی‌ها درباره دیدارهای این سفر هم‌چنان نامشخص است. با این حال رسانه‌های ایتالیایی اعلام کرده‌اند که پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان 22 تا 26 ژوئن به ارمنستان سفر می‌کند.

سال گذشته پاپ فرانسیس پس از آنکه در مراسم صدمین سالگرد کشتار ارامنه به دست عوامل امپراتوری عثمانی این رخداد را "اولین نسل‌کشی قرن 20" خواند، درگیری‌های دیپلماتیکی با ترکیه ایجاد کرد. در واکنش به این اظهارات دولت ترکیه سفیر خود در واتیکان را فراخواند و پاپ را به گسترش نفرت متهم کرد. اوایل سال جاری میلادی سفیر ترکیه به رم بازگشت.

فرانسیس در صورت سفر به ایروان پس از 15 سال اولین پاپی خواهد بود که به این کشور سفر می‌کند. پیش از این ژان پل دوم در سال 2001 از ارمنستان بازدید کرده بود.

مجله اینترنتی ...
ما را در سایت مجله اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان bartarinn بازدید : 61 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 14:28

خبرگزاری ایسنا: ساختمان دولت، از سال ١٣٤٠ تاکنون همه نخست وزیران و وزیران قبل و بعد انقلاب را به خود دیده است. ما روزهای یکشنبه عصر و چهارشنبه صبح به مدت ٤ ساعت جلسه دولت داریم.

دکتر هاشمی در مطلبی با عنوان حیاط دولت در کانال تلگرامی‌اش آورده است: «چهارشنبه گذشته آخرین جلسه دولت یازدهم در سال ٩٤ بود؛ چه بسیار تصمیماتی که در تالارهای این ساختمان در مورد سرنوشت کشور و ملت، درست یا نادرست، رقم خورده است و اکنون بخشی از آن تصمیمات و تصمیم گیرندگان به تاریخ پیوسته اند و نامشان جزیی از تاریخ کشور ماست.

میان بحث‌های داغ و تلخ بودجه‌ای آخر سال، برای نفس تازه کردن به حیاط این ساختمان کهن آمدم. تصویری که مشاهده می کنید را روبروی خود دیدم. فرصتی شد تا از فراز پلکان های این حیاط زیبا، با تامل بیشتری به قامت افراشته سروهای بلند و کهنسال، کلاغ ها و پرندگانی که همزاد آنها هستند و دهه های متمادی نظاره گر آمد و شد حکومتها و دولت ها و شخصیت های مختلفی هستند، بنگرم. حتما عده زیادی از آنها با انگیزه خدمت پا به این مکان گذاشته اند.

روایت وزیر محبوب روحانی از حیاط دولت
بیندیشیم. طبیعی است که در پایان کار، قضاوت در مورد کارنامه آنها متفاوت و بلکه متضاد بوده است؛ برخی به کشور و مردم و فرهنگ ما خدمت و برخی خیانت کرده اند؛ اما در نگاه حکمت آموز این سروهای بلند و در چکاوک صدای پرندگان مقاوم و پر سن و سال؛ رازی نهفته است که باور آن برای صاحبان قدرت و دلدادگان شهرت سخت است.

و آن اینکه؛ دوره خدمت شما کوتاه تر از آن است که تصورش را داشته باشید. همه شما نه تنها از این مکان بلکه از این کره خاکی خواهید رفت. و آنچه می ماند، نام نیک یا بد، و اثری است که برای خود، آشنایان و هموطنان و بلکه مردم جهان باقی می گذارید. نسلهای آینده و تاریخ در مورد شما قضاوت خواهند کرد.

در شگفتم از انسانی که تا پایان عمر، واقعیت های ملموس جهان فانی را باور نمی کند. گاهی به جای خدمت خیانت، به جای محبت ظلم، به جای شادمانی غم، به جای عشق کینه، به جای نوع دوستی، خودخواهی و خودبینی و جاه طلبی؛ و به جای رفاقت شقاوت را بر می گزیند و در کارنامه خود به یادگار می گذارد. حال آنکه؛ محبت و تواضع، صبوری و پرهیز از دروغ و ریاکاری، گنج بی پایانی است که خداوند در نهاد هر انسانی نهاده است.

به هر روی، برگ دیگری از تاریخ ساختمان پاستور ورق خورد و آنچه از نیک و بد رسالتی که سال ۹۴ بر دوشمان بوده و به انجام رسانده‌ایم؛ باید در ترازوی قضاوت مردم سنجیده شود. امیدوارم روزی که از این حیاط و درختان بالا بلندش خداحافظی می کنیم، شرمنده ملت شریفمان نبوده و سربلند از آزمون خدمت بیرون آییم. با دعای خیر شما».

مجله اینترنتی ...
ما را در سایت مجله اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان bartarinn بازدید : 62 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 14:28